Tamroni objektiivide duo tõstis firma kasumi lakke
autor: Lauri Veerde

Tamronil on põhjust rõõmustada. Nimelt teatas Jaapani optikameister eile, et 2011 majandusaasta esimene pool on talle läinud oodatust palju paremini. Heitlike majandustingimuste ja Jaapani maavärinast tingitud toorainekriisi kiuste on Tamronil õnnestunud oma kasumit kasvatada eelmise aasta sama perioodiga võrreldes koguni 34%. See on tõepoolest märkimisväärne tulemus – ennustas firma ju veebruarikuus 61,5% väiksemat kasumit.

Sellise sööstu põhjuseid ei pea otsima kaugelt. On ju Photopointi lettidelgi kuumaks kaubaks Tamroni eelmise aasta lõpul turule jõudnud objektiivide duo 18-270 mm VC PZD ning 70-300 mm  VC USD. Need kaks on osutunud ülimalt populaarseteks kogu maailmas, ning pole ka ime. Parema hinna ja kvaliteedi suhtega suumobjektiive annab otsida.