Sigma tõestab taas, miks nad kuuluvad optika arenduse esirinda, sest selle suve jooksul tuuakse müügile Sigma 17–40mm f1.8 DC Art. See on maailma esimene APS-C sensoriga hübriidkaameratele loodud valgusjõuline suumobjektiiv, millel on püsiv f/1.8 ava kogu fookusvahemikus.
Sigma 17–40mm f/1.8 DC Art sobib suurepäraselt fotograafidele, videograafidele, vlogijatele ja sisuloojatele, kes kasutavad Sony, Fujifilm, Panasonic, Leica või Canon RF hübriidkaameraid.
Selle objektiivi kerge kaal (525-560 g) ja sisemine suumimehhanism muudavad uue Sigma objektiivi ideaalseks kaaslaseks ka videostabilisaatoril ehk gimbalil kasutamiseks. Tänu Sigma HLA (High-response Linear Actuator) mootorile töötab autofookus kiiresti ja vaikselt, mis on eriti oluline video salvestamisel ja dokumentaalstiilis pildistamisel.
Objektiivi optiline konstruktsioon koosneb 17 elemendist 11 grupis, millest 4 on madala dispersiooniga (SLD) ja 4 asfäärilised – see tagab kõrge teravuse ja minimaalsete moonutustega tulemuse ka lahtise avaga pildistades. Olemas on ka kaks AFL-nuppu – üks küljel ja teine peal –, mis võimaldavad määrata erinevaid funktsioone kaameramenüü kaudu (funktsioonide saadavus sõltub kaameramudelist).
Lisaks on Sigma 17-40mm f/1.8 DC Art ilmastikukindel korpus, “Super Multi-Layer Coating” vääristus peegelduste vastu ning 67 mm filtrikeere, mis sobib hästi erinevate videotarvikutega nagu ND-filtrid.
Selle objektiiviga saad jäädvustada laiu linnavaateid, keskkonnaportreesid ja dünaamilisi sündmusi ka keerulistes valgusoludes, ilma et peaksid pidevalt objektiive vahetama. Fookuskaugus 17–40mm (35mm ekvivalendina ~25.5–60mm) pakub ideaalset ulatust, et katta enamik igapäevaseid võtteolukordi.
Sony E-, Fujifilm X- ja L-bajonetiga Sigma 17-40mm f/1.8 DC Art võiks meieni jõuda juulikuu lõpus ning Canon RF-bajonetiga mudel augustikuus, aga juba on näha suurt huvi üle maailma, mistõttu soovitame eeltellimuse ära teha, sest esialgsed kogused saavad olema piiratud.
Eeltelli Sigma 17–40mm f/1.8 DC Art ja avasta uued pildistamisvõimalused »
Kas teadsid, et mistahes Sigma objektiivi ostul saad sellele taotleda kuni 5-aastase tootjagarantii? Selleks tuleb Sul minna ″Sigma Imaging″ lehele ja objektiiv registreerida kahe kuu jooksul alates ostukuupäevast.
Juhul, kui Sul peaks uue objektiivi ostuks hetkel rahalisi vahendeid puudu jääma, siis pakume võimalust kasutada mugavaid ja paindlikke järelmaksu võimalusi. Nii ei pea kogu summat kohe tasuma, vaid saab maksta osamaksete kaupa.
Photopoint on Sigma fototehnika ametlik ja pikaajaline partner Eestis.
(3)
The post Miks Sigma 17–40mm f/1.8 DC Art võib olla su järgmine objektiiv? appeared first on Photopointi ajaveeb.
Kelle jaoks X100 seeria on liiga piirav oma külge ehitatud fiksobjektiivi tõttu, siis Fujifilm’i E-seeria lahendab selle mure. Välimuselt näeb see küll sarnane välja X100 mudelitele, kuid on siiski ühe suure erinevusega – selle objektiivid on vahetatavad!
Viimase E-seeria mudeli ehk Fujifilm X-E4 väljalaskest on nüüdseks möödunud enam kui 4 aastat ning suurem osa sellest ajast pole kaamerad isegi müügilettidel olnudki, vaid leidnud oma tee otse ettetellijateni.
Sellist saatust on ilmselt oodata ka uuest Fujifilm X-E5 hübriidkaamerast, sest ettevõte on avalikustanud selle spetsifikatsioonid ning kindlasti ei ole need pettumust valmistavad.
40-megapiksline sensor, kuni 7-stopine pildistabilisaator ja paljutki veel leiad sellest pisikesest vahetavate objektiividega poolkaader hübriidkaamerast. Vaatame siis lähemalt, mida see kaua oodatud hübriid endast täpsemalt kujutab!
Mida kujutab endast Fujifilm X-E5?
X-E5 keskendub samale filosoofiale nagu enamus teised Fujifilm kaamerad – see pakub klassikalist, ajatut disaini koos tänapäevaste tehnoloogiate ja funktsioonidega. Selle kompaktne kere ja rangefinder-stiilis ehitus teevad sellest ideaalse kaaslase tänavafotograafide ning reisisellidele.
Kaamera südameks on uusim 40,2-megapiksline X-Trans CMOS 5 HR sensor, mis pakub muljetavaldavat detailsust ja värvitäpsust. Koos X-Processor 5 pildiprotsessoriga saavutab X-E5 kiire reageerimisvõime ja sujuva töövoo ka keerulisemates valgusoludes.
Disainilt jääb X-E5 truuks Fujifilmi minimalistlikule ja funktsionaalsele lähenemisele ehk sellelt võid leida füüsilised juhtnupud, metallkere ja selge elektrooniline pildiotsija, mis kõik koos loovad kindla ja intuitiivse kasutuskogemuse.
Kaamera tagaolev LCD puutetundlik ekraan on nüüd 180° võrra pööratav, mis muudab kadreerimise igas olukorras lihtsamaks – isegi iseennast vlogides. Kaamera ise kaalub kõigest 350 grammi, mis tähendab, et see ei koorma Sind ka pikematel foto- või videoretkedel.
Üks olulisemaid uuendusi Fujifilm X-E5 juures on spetsiaalne filmisimulatsiooni rullik, mis toob loomingulise kontrolli otse Su sõrme alla.
See füüsiline lüliti võimaldab kiiret ja intuitiivset vahetamist erinevate Fujifilmi legendaarsete filmisimulatsioonide vahel – olgu selleks pehme nostalgiaga Pro Neg või kontrastne ja dramaatiline Acros.
Selline lahendus tähendab, et fotograaf saab katsetada erinevate visuaalsete meeleoludega juba enne päästikule vajutamist, tunnetades koheselt, kuidas värv, kontrast ja tonaalsus muudavad pildi olemust. Filmisimulatsiooni rullik julgustab eksperimenteerima ja mõtlema loovalt igas võtteolukorras.
Pole vahet, kas kavatsed Fujifilm X-E5 kasutada peamiselt foto või video otstarbeks, sest see tuleb suurepäraselt toime mõlemaga. Videotes tuleb käepärast maksimaalne 6.2K 30 kaadrit/sek salvestamine ning sujuvate kaadrite saavutamiseks on kaamera varustatud kuni tervelt 7-stoppi pakkuva pildistabilisaatoriga.
Müügile tuleb ka Fujifilm Fujinon XF 23mm f/2.8 R WR
Lisaks uuele hübriidkaamerale andis Fujifilm samaaegselt teada ka uuest pannkook-fiksobjektiivist, mis võikski sobida just eelkõige uue X-E5 külge. Fujinon XF 23mm f/2.8 R WR on oma olemuselt ikkagi väga pisike ning X-E5 mudeliga kokku paaritades on see suuruselt peaaegu identne X100VI kompaktkaameraga.
Antud objektiiv tuleb müügile esialgu vaid komplektina koos uue Fujifilm X-E5 hübriidkaameraga, sama hinna eest mis maksab hetkel X100VI. Peamiseks erinevuseks aga ikkagi see, et X-E5 puhul saad Sa hiljem objektiive vahetada, kuid X100VI puhul mitte.
Millal jõuab Fujifilm X-E5 hübriidkaamera Photopointi?
Uute Fujifilm kaamerate puhul tuleb arvestada, et nõudlust on tihtipeale rohkem kui kaameraid üle maailma jagub. Seetõttu on eeltellimine äärmiselt soovituslik, kui soovid kaamera esimesel võimalusel kätte saada.
Esimest partiid on Fujifilm lubanud suve lõpu poole, kuid suurema tõenäosusega ühtegi kaamerat sealt partiist esinduskaupluste müügilettideni ei jõua, vaid lähevad kõik otse eeltellimuse teinud klientidele.
Eeltellimusi võtame vastu juba tänasest ning mida varem eeltellimuse teed, seda parema koha ka järjekorras saad! Alloleva lingi kaudu pääsed otse X-E5 komplektide valiku juurde, kust saad valida endale sobiva värvi/komplekti välja ning esitada hõlpsasti tellimuse.
Eeltelli Fujifilm X-E5 juba täna, et olla esimeste seas »
Kahtlemata on uue fototehnika ostmine arvestatav investeering ja seetõttu pakume võimalust kasutada mugavaid ja paindlikke järelmaksu võimalusi – nii ei pea kogu summat kohe tasuma, vaid saab maksta osamaksete kaupa.
PS! Teeme vahetust – too enda enda vana fototehnika meile ja saad uue kaamera/objektiivi ostul isegi soodushinnast veel alla! Rohkem infot »
Photopoint on Fujifilm fototehnika ametlik ja pikaajaline partner Eestis. Photopoint.ee ostujuhid – ammuta inspiratsiooni ja teadmisi.
(22)
The post Retro välimus, nutikas sisu – Fujifilm X-E5 avaldab muljet appeared first on Photopointi ajaveeb.
Manfrotto ONE on uuenduslikust Hybrid statiivist, 500X Fluid videopeast ja Xchange kiirkinnitussüsteemist koosnev seeria, mis ühendab üheks tervikuks professionaalse fototöö ja sujuva videosalvestuse vajadused.
Tegemist on tõelise kõik-ühes süsteemiga sisuloojatele, kelle tööpäev võib alata portreesessiooniga ja lõppeda intervjuuvõttega.
Manfrotto One Hybrid statiiv
Manfrotto One Hybrid statiiv on saadaval kahes versioonis – alumiiniumist ja süsinikkiust. Alumiiniumraam tagab soodsama hinna ja vastupidavuse, samas kui süsinikkiust variant on veelgi kergem ja sobib eriti hästi neile, kes liiguvad tihti ringi ning vajavad maksimaalset mobiilsust.
Mõlemal juhul on tulemuseks tugev ja kerge statiiv, mille transpordipikkus on 70,5 cm ning kaal jääb alla 3,1-3,5 kg, säilitades samal ajal kuni 15 kg kandevõime ka keerulisemates võtteoludes.
See Itaalias disainitud ja toodetud Manfrotto ONE statiiv on loodud kiireks kasutuseks – tänu patendeeritud XTEND mehhanismile avanevad kõik jalaosad ühe liigutusega ja neid saab lukustada twist-lock süsteemiga. Reguleeritavad jalanurgad ja modulaarsed jalad tagavad stabiilsuse igal maastikul.
Intuitiivne loodimissammas aitab kaadri kiiresti ja täpselt paika saada – säästes aega nii võtteplatsil kui ka järeltöötluses. Vaja ülevaatevõtet? Q90 mehhanism võimaldab hetkega vertikaalse asendi muuta horisontaalseks – ideaalne flat lay stiili, õpetusvideote ja tootefotode jaoks.
Manfrotto 500X Fluid Head – täpsus ja sujuvus
One Hybrid statiivikomplekti kuuluv uhiuus Manfrotto 500X Fluid Head on loodud kasutajatele, kes soovivad oma videotes näha professionaalset sujuvust.
Tänu vedeliktasemel drag-süsteemile liigub kaamera pehmelt nii kallutamisel kui pööramisel, võimaldades salvestada ilma tõmblemise või katkestusteta.
Lisaks sujuvale liikumisele pakub 500X videopea 501PL kiirkinnitusplaat ja Xchange alus teevad kaamera paigaldamise kiireks ja turvaliseks.
Eraldi lukustus kald- ja pöördetelgedele võimaldab pead täpselt reguleerida vastavalt olukorrale. Vastukaalumehhanism tasakaalustab kaamerat isegi siis, kui varustuse raskuskese nihkub – see teeb videopea sobivaks väikeste ja keskmise suurusega seadmetele koos lisavarustusega.
Manfrotto Xchange – nutikas kiirkinnitussüsteem
Lisaks 500X Fluid statiivipeale on ONE seeria üheks alustalaks ka uus Manfrotto Xchange kiirkinnituslahendus, mis on loodud neile, kes ei taha kaameravahetusega aega raisata.
See süsteem võimaldab kaamera eemaldamist ja kinnitamist ühe käeliigutusega, mis on eriti kasulik kiiretes võtteoludes. Tegu pole pelgalt kiirkinnitusega, vaid mehhanismiga, mis annab sulle kindluse – kaamera on lukus ja valmis tööks.
Innovaatiline Xchange mehhanism ühildub Arca-Swiss plaadistandardiga, mis tähendab, et see töötab ka juba olemasoleva varustusega.
Sügavam kinnitus ning klikk-sulguriga lukustus tagavad, et kaamera ei liigu paigalt isegi nurga all või liikumise ajal. See on tõsine ajavõit, eriti olukordades, kus tuleb kaameraid vahetada või töö keskel suunda muuta.
Xchange süsteemi alus ja plaat kaaluvad vaid 0,28 kg, kuid toetavad kuni 20 kg varustust. Kompaktne mõõt tagab mitmekülgsuse ja lihtsa kaasaskantavuse – ideaalne kaaslane neile, kes ei soovi järeleandmisi teha.
Täiuslik valik liikuvatele sisuloojatele
Nagu näha, siis uus Manfrotto One statiivipere on mõeldud eelkõige neile, kes ei otsi kompromissi, vaid lahendust. See sobib fotograafile, kes liigub loodusest linnaruumi, videograafile, kes pildistab stuudios ja filmib intervjuusid välitingimustes, ning sisuloojale, kes soovib olla valmis kõigeks.
Kombinatsioon kergusest, tugevusest, sujuvast juhtimisest ja kiirkinnitusest muudab Manfrotto One Hybrid statiivi konkurentsitult atraktiivseks.
Eelelli Manfrotto One seeria tooted ära ja astud peagi uude ajastusse»
Pakume võimalust kasutada mugavaid ja paindlikke järelmaksu võimalusi – nii ei pea kogu summat kohe tasuma, vaid saab maksta osamaksete kaupa.
Photopoint on Manfrotto ametlik ja pikaajaline partner Eestis. Photopoint.ee ostujuhid – ammuta inspiratsiooni ja teadmisi.
(31)
The post Foto või video? Manfrotto ONE abil ei pea Sa enam pooli valima appeared first on Photopointi ajaveeb.
Kas oled tüdinud sellest, et iga pilt, mis Sa telefoniga teed, näeb välja täiuslik, filtreeritud ja… igav? Tahaksid tagasi või tunda ka ise aega, kui fotodel oli särtsu, iseloomu ja see miski, mis eristas neid massist?
Selle kogemiseks võid haarta filmikaamera või hoopis digitaalse AgfaPhoto Realishot DC8200 järele, mis on ühtaegu nii vintage kui ka värske.
AgfaPhoto DC8200 – elu on liiga lühike igavate piltide jaoks
AgfaPhoto DC8200 on otsekui ajamasin aastatesse 2000, kui digitaalsed “seebikarbid” olid kuum kaup ja iga pildistamine oli sündmus.
Kujuta ette, et Sa pildistad oma sõpradega festivalil, perepeol või lihtsalt linnatänavatel ja iga klõps on omaette kunstiteos, aga mis teeb selle nii eriliseks?
- See digitaalne “ebatäiuslikkus”, mis on tegelikult täiuslikkus: Realishot DC8200 pakub seda autentset digitaalset hõngu, mis erineb drastiliselt nutitelefoni laitmatutest piltidest – kerge teralisus, küllastunud värvid ja see omapärane “flashback” tunne.
- Lihtne kasutada, sest kes tahab keerulisi asju? Lihtsalt suuna ja klõpsa – just nii lihtne see ongi! Ei mingeid keerulisi menüüsid ega seadistusi, mis su aju kokku jooksutaks.
- Stiilne aksessuaar, mis tõmbab pilke: DC8200 näeb välja retro ja kergelt quirky, andes sulle juurde punkte stiilsusskaalal. Pane see kaela ja sa märkad, kuidas pead pöörduvad.
- Ideaalne sisu loomiseks: TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts – need kõik janunevad unikaalse sisu järele ja DC8200 abil tehtud fotod ja videod paistavad kindlasti tavamassist silma.
Minevikust inspireeritud, tulevikku suunatud
AgfaPhoto Realishot DC8200 on ideaalne neile, kes hindavad autentsust, loomingulisust ja natuke ka vintage vibe’i. See on kaamera, mis aitab sul murda välja digitaalse täiuslikkuse ahelatest ja leida uuesti üles pildistamise rõõmu.
Nii et kui sa oled valmis oma sotsiaalmeedia voogu vürtsitama ja näitama maailmale, et sul on stiili ja huumorit, siis AgfaPhoto Realishot DC8200 on sinu järgmine kohustuslik vidin!
Telli AgfaPhoto DC8200 ja alusta uut ajastut oma digitaalses elus ››
(4)
The post AgfaPhoto Realishot DC8200 on pilet tagasi 2000ndatesse appeared first on Photopointi ajaveeb.
Kõigest 39,99€ hinnasildiga Holga 120N on üks omapärane ja natuke pöörane analoogkaamera valik, aga just selles peitubki selle võlu.
Kui sulle meeldib terav ülikvaliteetne digitaalne pilt, siis Holga sind õnnelikuks ilmselt ei tee. Kui otsid loovust, üllatusi ja emotsiooni, siis see võib olla midagi sulle!
Miks üldse valida Holga 120N?
Oma olemuselt on tegemist lihtsa keskformaat filmikaameraga ehk see kasutab 120-tüüpi laifilmi. See tähendab suuremat negatiiviformaati (6×4.5 cm või 6×6 cm), mis annab piltidele luksusliku ilme, pehmema teralisuse ja sügavama tonaalsuse võrreldes 35mm filmiga.
Aga… läbi aegade on Holga olnud kuulus just oma ebatäiuslikkuse poolest: vinjett, valguslekked, pehme fookus, juhuslikud moonutused. See on kõik tahtlik. Iga pilt on nagu üllatusmuna — sa ei tea kunagi täpselt, mis sealt välja tuleb.
Seetõttu võiks Holga 120N eelkõige sobida eksperimentaatoritele, kunstihingedele, nostalgikutele, neile, kes naudivad lomo-efekti ja kergelt juhuslikku loomingut.
Kui oled fotofilmi täis pildistanud, siis too need mistahes Photopointi esinduskauplusesse ja ilmutame need Sulle ära ning soovi korral trükime ka fotopaberile või laeme digipiltidena mälupulgale/pilve.
Pildista teistmoodi ning osta Holga 120N analoogkaamera ››
Filmide ilmutamine protsessina on mitmeetapiline, aga kuidas me seda täpsemalt teeme? Vaata videost 👇🍿
(19)
The post Holga 120N filmikaamera – loominguline kaos keskformaadis appeared first on Photopointi ajaveeb.