Fujifilm X-M5 on kompaktne ning taskukohane hübriidkaamera
autor: Stephan Redko

Tänaseks on peaaegu igal kaamerabrändil oma versioon alla 1000€ maksvast poolkaader hübriidkaamerast, millega saavad huvilised rahakotisõbralikumalt siseneda foto- ja videograafia maailma.

Nüüd on sellesse kategooriasse lisandumas ka Fujifilm X-M5, mis on kompaktne, kerge ning muuhulgas ka väga stiilne poolkaader hübriidkaamera. Hinnaga alates 899 eurot teeb sellest suurepärase alternatiivi inimestele, kes tahavad kogeda Fujifilm’i tuntuid filmisimulatsioone ning muid põnevaid funktsioone ilma liialt suure väljaminekuta.

Fujifilm X-M5

Fujifilm X-M5 hübriidkaamera kasutab tuntud 26-megapikslist X-Trans CMOS 4 sensorit, mis lisaks kvaliteetsetele fotodele suudab jäädvustada kuni 6.2K resolutsioonis videoid 30 kaadrit/sek koos 4:2:2 10-bit rikkalikkude värvidega.

Kaamerale annab jõudu juurde ettevõtte uusim X-Processor 5 pilditöötlusprotsessor, mida kasutavad ka Fujifilm’i kõige populaarsemad X-T50 ning X100VI mudelid.

Antud protsessor on varustatud kõige uuema AI töötlustehnoloogiaga, mistõttu on X-M5 hetkeseisuga üks parima autofookusega poolkaader hübriidkaamera Fujifilm X-seeria rivistuses.

See hübriidkaamera suudab lisaks inimeste nägude ja silmadele teravustada ning jälgida ka loomi, linde, autosid, mootorrattaid, jalgrattaid, lennukeid ja paljusid teisi subjekte.

Fujifilm X-M5

Hetkeseisuga on Fujifilm X-M5 ka kõige kergem X-seeria hübriidkaamera, kaaludes kõigest 355 grammi. Selle kergekaalulisus ning rahakotisõbralik hind tuleb ka loomulikult mõne kompromissiga, millest peamine on pildiotsija puudus ehk sisu kuvamine käib täielikult LCD ekraani abil.

Ekraanist rääkides, siis X-M5 tagapoolel paikneb 1,04M punktiline pööratav puutetundlik LCD ekraan. Teatud funktsioone saad muuta hõlpsasti otse ekraani kaudu, kuid samuti on Sul selleks küllaltki palju füüsilisi kaamerapealseid nuppe ja kettaid.

Sarnaselt Fujifilm X-T50 mudeliga, siis ka X-M5 on omale pärinud filmisimulatsiooni ketta, millega saad väga kergesti proovida erinevaid Fujifilm’i filmisimulatsioone. Samuti saad Sa lisada enda maitsele sobivaid simulatsioone ning neid määrata FS1, FS2 ja FS3 positsioonidele.

Muuhulgas on see esimene Fujifilm’i X-seeria hübriidkaamera, mis kasutab kolme sisseehitatud mikrofoni, et tagada võimalikult hea helikvaliteet, ükskõik kustpoolt see tuleb. Kaameras on saadaval neli erinevat helirežiimi ning samuti on olemas ka müravähendusrežiim.

Fujifilm X-M5

Fujifilm X-M5 hübriidkaamerat on Photopointi esinduskauplustesse müügile oodata juba novembrikuus, kuid meie veebikaubamajas on juba praegu võimalik vormistada eeltellimus.

 

Eeltelli Fujifilm X-M5 poolkaader hübriidkaamera »

 


Kahtlemata on uue fototehnika ostmine arvestatav investeering ja seetõttu pakume võimalust kasutada mugavaid ja paindlikke järelmaksu võimalusi – nii ei pea kogu summat kohe tasuma, vaid saab maksta osamaksete kaupa.

PS! Teeme vahetust – too enda enda vana fototehnika meile ja saad uue kaamera/objektiivi ostul isegi soodushinnast veel alla! Rohkem infot »

Photopoint on Fujifilm fototehnika ametlik ja pikaajaline partner Eestis. Photopoint.ee ostujuhid – ammuta inspiratsiooni ja teadmisi.

(30)

The post Fujifilm X-M5 on kompaktne ning taskukohane hübriidkaamera appeared first on Photopointi ajaveeb.

Samyang Remaster Slim on maailma esimene vahetatava optilise elemendiga AF-objektiiv
autor: Jürgen Veerme

Samyang Remaster Slim

Samyang Remaster Slim on uuenduslik modulaarne objektiivisüsteem, mis võimaldab kasutajatel ühes automaatteravustamisega objektiivimoodulis kasutada lausa kolme erinevat fookuskaugust: 21 mm, 28 mm ja 32 mm.

Remaster Slim seeria on inspireeritud klassikalistest “point and shoot” kaameratest ehk see ühendab retro inspiratsiooni tänapäevase tipptasemel tehnoloogiaga.

Kompaktne ja kerge objektiivilahendus sobib ideaalselt reisi- ja tänavafotograafiaks, pakkudes kolme erinevat fookuskaugust – 21 mm f/3.5, 28 mm f/3.5 ja 32 mm f/2.8 – ühes magnetkinnitusega bajonettsüsteemis.

Samyang Remaster Slim

Millised on Samyang Remaster Silm kõige olulisemad omadused?

Modulaarne disain

Nii nagu eespool mainitud, siis Samyang Remaster Slim ühendab kolmes fookuskauguses 21 mm f/3.5, 28 mm f/3.5 ja 32 mm f/2.8 loovuse ja funktsionaalsuse.

Uus objektiivisüsteem sobib kasutamiseks Sony E täiskaadri- ja APS-C mõõdus sensoriga hübriidkaameratega. See tähendab, et muljetavaldav pildikvaliteet ja mitmekülgsed pildistamisvõimalused on nüüd saadaval eriti kompaktsena.

Ülimalt kompaktsed

Kaaludes vaid 66,5 grammi (RS 32 mm f/2.8) ja olles vaid 19,5 mm paksune, siis on see objektiiv peaaegu poole kergem traditsioonilistest objektiividest – ideaalne valik ringi liikuvate fotograafide jaoks.

Objektiivid on disainitud nii, et mahuvad hõlpsasti taskusse ja see peab julgustama kasutajaid oma kaamerat kõikjale kaasa võtma, et elu spontaanseid hetki kompromissitult jäädvustada.

Samyang Remaster Slim

Samyang Remaster Slim

Suurem mugavus

Remaster Slim’i AF-moodul on varustatud AF/MF-lülitiga kiireks fookusrežiimi vahetamiseks ja vajadusel saab fookuspunkti täpsustada teravustamisrattaga.

Standardne 49 mm filtrikeere võimaldab sellele lisada filtreid ning USB-C port lihtsat püsivara uuendamist, et uusimad funktsioonid oleksid alati kasutusvalmis.

Suutlikud lähivõteteks

Remaster Slim objektiivid paistavad silma lühikese minimaalse teravustamiskauguse poolest, mis ulatub 0,18 meetrist 21 mm puhul 0,37 meetrini 32 mm puhul. Manuaalrežiimis saab veelgi lähemale teravustada, et luua ainulaadse perspektiiviga kaadreid.

Samyang Remaster Slim

Optiline suutlikkus

Remaster Slim objektiivid on loodud nii, et tagavad pildi teravuse, selguse ja minimaalsed moonutused. RS 21 mm FE sisaldab 7 läätse, mis on jagatud 6 grupiks (neist 2 PMo ja 1 ED lääts). Nii saavutatakse eeskujulik tulemus minimaalsete kromaatiliste hälvetega.

RS 28mm FE mudelil on 6 läätse 6 grupina, millest 2 PMo, 1 HR ja 1 ED lääts ehk tulemuseks on parem eraldusvõime ja väiksemad moonutused. RS 32mm FE sisaldab 6 läätse 6 grupis, millest 2 on PMo ja 1 HR – ka lahtise avaga on teie pildid selged ja teravad.

Kõigil objektiividel on 7 avalamelli sujuva tausta hägustamise ning UMC katted peegelduste ja moonutuste vähendamiseks.

 

Telli endale unikaalne Samyang Remaster Slim objektiivisüsteem ›

(24)

The post Samyang Remaster Slim on maailma esimene vahetatava optilise elemendiga AF-objektiiv appeared first on Photopointi ajaveeb.

DJI Air 3S on kahe kaameraga droon, mille kvaliteet on parem kui eales varem
autor: Stephan Redko

Mitmekaameraga droonid on muutumas aina populaarsemaks ning sellel on ka hea põhjus. Sarnaselt nutitelefonidele, millel on tänapäeval enamasti vähemalt kaks kaamerat, siis võib samuti ka drooni lennutamisel ette tulla olukordi, kus lisaks põhilisele lainurk kaamerale on soov jäädvustada ka midagi kaugemal asuvat.

Kui subjektile pole võimalik lähemale lennata või soovid jäädvustada aerofotosid ja -videoid täiesti uue nurga alt, siis DJI Air 3S on just selline droon, millel lisaks lainurk-põhikaamerale on ka kolmekordse suumiga telefoto-kaamera.

Tule ja tutvu uue mudeliga lähemalt ning kui peaks juhtuma, et tutvumise käigus armud sellesse täielikult ära, siis Sinu õnneks on Air 3S juba preagu saadaval nii Photopointi veebikaubamajas kui ka valitud esinduskauplustes.

DJI Air 3S

DJI Air 3S — nüüd veelgi kvaliteetsem, turvalisem ja sõgedam droon

Ajalugu on ennast taaskord korranud ning sarnaselt Mavic Air 2 ja Air 2S droonidele, siis ka praegu paistab hiljem avaldatud “S” tähistusega mudel küllaltki palju muljetavaldavam kui originaalne Air 3.

DJI Air 3S põhikaamera südameks on nüüd suurem 1-tolline ja 50-megapiksline CMOS sensor, mis pakub paremat jõudlust hämaramates valgustingimustes. Sensori ees paikneb jätkuvalt 24mm fookuskaugusega objektiiv, millega jäädvustad teravaid lainurkvõtteid.

Sekundaarseks kaameraks on 1/1,3-tolline ja 48-megapiksline CMOS sensor koos 70mm fookuskauguselise telefoto-objektiiviga. See pakub ligi 3-kordset optilist suumi võrreldes põhikaameraga.

DJI sõnul pakuvad mõlemad kaamerad samu videospetsifikatsioone ja värvirežiime, mis tähendab, et erikaameratega jäädvustatud kaadreid ei ole tarvis järeltöötluses lihvida, et nende värvid ühtseks saada.

DJI Air 3S droon

Lisaks paremale jõudlusele on hämaras jäädvustamine tehtud nüüd ka turvalisemaks kui eales varem. Air 3S on esimene DJI droon, millel on LiDAR tehnoloogiat sisaldav esiandur ning pakub muuhulgas ka allapoole suunatud infrapuna andurit ja kuute nägemisandurit (kaks ees, kaks taga ja kaks põhja all).

Tänu sellele suudab Air 3S automaatselt tuvastada ja vältida takistusi kogu lennu vältel, mis tagab Sinu drooni turvalisuse nii päevasel kui ka öisel ajal. Lisaks saab kõrgtehnoloogiste andurite tõttu drooni juhtida isegi ilma piloodita.

Air 3S sisaldab ActiveTrack 360° režiimi, mis jälgib Sind või Su subjekti ning hoiab seda kaadri keskel isegi, kui osa subjektist on varjatud. Samuti tutvustati uue mudeliga ka Subject Focusing režiimi, mis hoiab Su subjekti teravana isegi manuaalse lennu ajal või kui subjekt liigub kaadri keskelt välja.

DJI Air 3S droon

Juhul, kui unustasid oma microSD mälukaarti koju või see on jäädvustamise ajal täis saanud, siis DJI Air 3S sisaldab nüüd ka 42GB sisemälu, et Sa ei peaks ühe pisikese mälukaardi pärast jäädvustamise kohe lõpetama.

Ühe täislaetud aku abil püsid lennus kuni lausa 45 minutit, mis teeb sellest ühe pikima lennuajaga drooni DJI tarbijadroonide rivistuses. Muuhulgas pakub Air 3S juhtpult 1080p 60 kaadrit/sek videoedastust kuni 20 kilomeetri ulatuses, tänu DJI O4 videoedastustehnoloogiale.

DJI Air 3S droon

DJI Air 3S komplektid

DJI Air 3S on Photopointi esinduskauplustes ja veebikaubamajas müügil kolmes erinevas komplektis:

 

DJI Air 3 seeria droonid on Photopointis kohe saadaval »

 


Kahtlemata on uue drooni ostmine arvestatav investeering ning seetõttu pakume nii eraisikutele kui ettevõtte nimel ostmiseks mugavaid ja paindlikke järelmaksu võimalusi – nii ei pea kogu summat kohe tasuma, vaid saab maksta osamaksete kaupa.

Photopoint on DJI toodete ametlik ja pikajaline partner Eestis.

(13)

The post DJI Air 3S on kahe kaameraga droon, mille kvaliteet on parem kui eales varem appeared first on Photopointi ajaveeb.

Minu 17 märksõna Pentax 17 analoogkaamerast
autor: Hendrik Osula

Analoogfotograafia taasavastasin enda jaoks 2023. aasta kevadel, kui võtsin kätte oma lapsepõlve filmikaamera, mille teise ilma läinud vanaema vitriinkapist taasleidsin.

Selle sees oli filmirull, aastast küllap 2008, mille suuremate tulemusteta täis pildistasin, aga kogu lõbu protsessist, kus tehtud pildi nägemiseks pidi teatava aja ootama ja kus iga pilt oli arvel – tuli sellega siiski meelde.

Nii olin pärast viitteist aastat taas fotopoes valimas filme ning sain kiirelt aru kui kalliks on analoogfotograafia aja jooksul muutunud. Sellest hoolimata oli huvi proovida igapäevaseks saanud digifotograafia kõrval midagi teistsugust nii suur, et juba varsti olin rohkem filmikaameraid uudistamast kui uute digikaamerate arvustusi otsimas.

Aasta jooksul olen proovinud õnne kümnekonna erineva kaameraga, milledest mitu tükki ka pärast 5-6 rulli tänu kõrgele eale üles on öelnud.

Selge on see, et elektroonika, mis on üle kolmekümne aasta vana, isegi kui ta on hästi hoitud, annab ühel hetkel järele. Seega võib tuhande euro eest ostetud täismetallist kerega Contax lõpetada ikkagi riiulil kuna elektroonika selle kesta all ei tööta.

Jaapanis, Pentaxi kontoris aga tunnetati, et minusuguseid analoogfotograafia taasavastajaid oli tekkinud nii kriitiline mass, et üle pika aja oli mõistlik maha saada kaameraga, kus sees puudub valgustundlik sensor, mis jäädvustab pildi.

Nii jõudiski tänavu müügile esimene (okei, jätame need ühekordsed- ja ülimalt basic plastikust Kodaki kaamerad välja) täiesti uus ja tänapäevane Pentax 17 filmikaamera.

Pentax 17 analoogkaamera

Tänu Photopointi foto- ja videotehnika rendil õnnestus mul selle seltsis veeta paar nädalat. Selle aja jooksul pildistasin läbi kaks rulli filmi ning kirjeldaksin oma kogemust läbi kaamera nimele sobiva seitsmeteistkümne märksõna, mis mulle selle aja jooksul mõttesse jäi.

Pentax 17 = rohkem pilte

Alustame Pentax 17 filmikaamera esimesest ka kõige suuremast müügiargumendist – sellega saab pildistada ühele filmirullile kaks korda enam pilte!

Tõsi, iga pildi kvaliteet on selle võrra pisut lahjem, aga sotsiaalmeedia jaoks on see ikka enam kui piisav. Kõrgete filmihindade juures, mis enam kunagi ei pruugi alla tulla, on see minu arust vägagi arvestatav eelis.

  • Millal see film juba läbi saab – fotograafina, kes on harjunud filmile pildistades mõtlema enne igat pilti, kas seda ikka tasub jäädvustada või mitte, oli kaunis keeruline isegi 36 pildist rulli täis pildistada.

    Oleks pidanud ehk lihtsalt liberaalsem olema oma valikutes ja rohkemgi katsetama või julgemalt duubleid tegema kui tavaliselt. Tõenäoliselt harjub sellega ümber, kuid siiski tekkis küll tunne, et millal see rull juba läbi saab, tahaks juba ilmutama hakata!
  • Väike, kerge kaasas kanda, aga kvaliteetne – Pentax 17 on selgelt ehitatud nägemusega, et see peaks olema kaamera, mida saad igale poole kaasa võtta.

    Sestap on see kujult pisike, kuid ergonoomiselt pole järeleandmisi tehtud – kerel on mõnus grip, et see püsiks pildistades käes. Kaalu vähendamiseks on kasutusel nii magneesiumsulam kui plastmass, mis siiski ei vähenda tunnet, et esimese kukkumise peale oleks kaameral pilpad taga. On tunda, et tegu on siiski kvaliteetse tootega!

Pentax 17 analoogkaamera

  • Veidrad tulukesed – Ekraanid ju puuduvad sellel kaameral, mistõttu pole ka kuhugi kuvada veateateid. Nende esitamiseks on Pentax otsustanud hoopis kasutada ühte punast ja ühte oraanži tulukest, mis siis vastavalt koos või eraldi vilguvad kui kasutaja mingi probleemi otsa satub.

    Näiteks kui film on edasi kerimata läheb üks neist põlema ja pilti teha ei saa või kui välk pole veel valmis uue pildi valgustamiseks.

    Kahjuks aga vähemalt enda testimisaja jooksul ma lõpuni selgeks ei saanud, milline tulede kombinatsioon täpselt mida tähendas. Seega oli iga kord paras katsetamine, et mis mure nüüd kaameral on. See võiks olla oluliselt paremini lahendatud.

  • Nupud ja manuaalne tunnetus – Osa heast ergonoomikast on ka nuppude ja ketaste olemasolu. Olemas on kettad olulisemate seadete muutmiseks (okei, ava ja säriaega manuaalselt sättida ei saa).

    Lisaks annab tõelist analoogfotograafia tunnetust edasi tõsiasi, et filmi peab ise edasi kerima. Tõeline retro fiil!

Pentax 17 analoogkaamera

  • Raske skännida – Kuna mulle meeldib ise oma filme skännida, siis nende poolikute piltidega on rohkem jändamist skännimisel. Peab eraldi manuaalselt neid välja lõikama. Lisatöö…
  • Kvaliteetne optika – Objektiivi fookuskaugus võib esmalt tunduda veider, aga kui see tõlgendada ümber fakti, et pilt salvestub vaid poolele 35mm filmi mõõdule, siis on praktikas tegu 35mm fookuskaugusega objektiiviga.

    Kaamerat käes hoides tuleb see pilt lihtsalt vertikaalne, mitte harjumuspäraselt horisontaalne. Objektiivi pildikvaliteet on üllatavalt hea ning f/3.5 ava on piisav ka pimedamates oludes. Pentax, pikaaegse läätsetootjana alt siinkohal ei vea.

Pentax 17 analoogkaamera

  • Teravussügavus – Kuigi objektiiv on f/3.5 avaga, siis tänu väiksemale pilti salvestavale pinnale on teravussügavus ikkagi suhteliselt kasin. Ja näha on, et kaamera eelistab ka kasutada pigem kinnisemat ava ja pikemat säriaega kui hoida ava lahti.

    Õnneks on küll nö bokeh režiim, mis peaks ava lahti hoidma, aga siis pole kindel, mis säriaega see omakorda võimaldab (kiireim säriaeg mida kaamera võimaldab on 1/500s). Nii et kui otsid pehmet udust tausta, siis see kaamera pole sulle mõeldud.
  • Lõbus – Analoogfotograafia ongi lõbus ning kui sa tead, et iga pilt on poole odavam kui tavalise filmikaameraga, siis on vee lõbusam pildistada.

    Lõbus on ka täisautomaatset režiimi kasutada ning mitte üldse mõelda seadete vms peale – las kaamera teeb sinu eest kõik ära! 
  • Tsooni fookus – Fookusest rääkides siis on pisut arusaamatu, miks Pentax otsustas nö hobifotograafidele mõeldud kaameral kasutada tsooni fookuse süsteemi, kus enne pildistamist peaks fotograaf otsustama silma järgi kui kaugel pildistatav objekt asetseb ja vastavalt sellele määrama siis distantsi vahemiku objektiivil asuval kettal, kuhu siis fookus peaks ulatuma.

    Tänapäeva tehnoloogia juures oleks võinud ju olla võimalik panna kaamerasse ka töötav autofookus ilma kaamera suuruses liialt suuri järelandmisi tegemata. Või miks mitte siis juba pakkuda täismanuaalset fookust?

    Lisaks ei paku pildiotsija suurt tuge, et otsustada, kas valitud distants ka võiks antud pildi jaoks sobida. Igatahes suutsin ka mina päris mitme pildi fookusega ikka mööda panna…
  • Väga hea välk – Hea “seebikarbi” oluline osa on välk. Kuna filmi peale pildistades ei saa ISO tõsta ulmelistesse kõrgustesse või loota AI poolt abistatud pikale säriajale mida telefonid tänapäeval võimaldavad, on vana hea välk pimedates oludes peamiseks abimeheks.

    Õnneks, on Pentax sellega arvestanud ja tõesti korraliku tugeva välgu kaamerasse pakkinud. Ta võiks küll pisut kiiremini laadida sähvatuste vahel. Lisaks on tore, et seda saab ka kasutada, et täita vastu valgust pildistades varjualasid!

Pentax 17

  • Kvaliteet ei ole nii hea35mm filmi kvaliteet on üldiselt korraliku säritamise, ilmutamise ja skännimise puhul väga hea ka tänapäeva digisensorite maailmas. Poolik pilt sellest on aga umbes täpselt poole võrra kehvema lahutusvõimega. Sestap pole ka pilt nii kvaliteetne ja detailsus pole päris sama.

    Jällegi, igapäevaste piltide ja sotsiaalmeedia jaoks on kvaliteeti ikka küll ja veel. Tõsisema huvilise jaoks aga võib sellest puudu jääda.
  • Instasõbralik – Vertikaalsed pildid on tänu Instagramile vägagi popiks saanud ja Pentax 17 on selleks just loodud. Kaamerat horisontaalselt käes hoides tulebki pilt juba vertikaalne. Ei pea kaamerat pöörama hakkamagi. Kui aju sellega ümberharjub (ja ta harjub kiiresti), on pildistamiskogemus üllatavalt nauditav nõnda!
  • Segasevõitu programmid – Kaameral on terve ketas, millega saab valida pildistamise programmi. Kui tavaliselt on need märgistatud stiilis “manual”, “aperture priority” jms, siis Pentaxil on süsteem pisut keerulisem.

    On programmid, mis kasutavad välku ja need, mis ei kasuta ja siis veel programm pika säriga välguga pildistamiseks ja pika säriga ilma välguta pildistamiseks ja eraldi BOKEH režiim udusema tausta jaoks jne. Igatahes liialt keeruline nii minu kui küllap ka nii mõnegi huvilise jaoks.

Pentax 17 analoogkaamera

  • Manuaalne ISO ja särikompensatsioon – Paljud “point and shoot” tüüpi kaamerad, mis viimasel ajal on popiks saanud, ongi meelega ehitatud nõnda lollikindlad, et isegi särikompensatsiooni ei võimaldata ega võimalust ise filmi ISO väärtust määrata.

    See aga võtab ära neilt fotograafidelt, kes sooviksid lihtsakoelist kaamerat kasutada, võimaluse kontrollida soovi korral pildi heledust.

    Õnneks Pentaxil on olemas nii särikompensatsiooni võimalus, kui ka manuaalne ISO väärtuse määramine. Ehk soovi korral saab filmi pushida ja pullida isegi! Juhhei!

Pentax 17 analoogkaamera

  • Pisut kallis – Okei, maailmas, kus Contax T3 maksab järelturul mitutuhat eurot on 500 eurone kaamera ju lausa sooduspakkumine. Samas on võimalik soetada ka sajakonna euro eest näiteks korralikus seisus Yashica T3 (mis on väga hea kvaliteediga “point and shoot”), mis küll ei paku nõnda palju võimalust pildi säritusega mängida, aga korvab selle suurepärase optika ja kasutamismugavusega.

    Ehk mis ma tahan öelda, on see, et värske analoogfotograafia huviline võib leida odavamalt järelturult sarnaste omadustega kaamera ja sellega kasta pisut varvast filmimaailma vette. Samas ei tea muidugi nende vanade kaamerate puhul, kaua nende elektroonika kestab.

    Pentax 17 ikkagi omab garantiid ja on värskelt tehasest tulnud toode, mis peab vastu kindlasti oluliselt kauem. Kui see oleks vaid pisut odavam, siis võiks endalegi osta selle igapäevaseks kaasaskandmiseks!
  • Analoogfotograafia tagasitulek – Pentax 17 lansseering on kindel märk sellest, et analoogfotograafia on tagasi tulemas, kindlasti mitte üle võtmas digifotograafiat, aga siiski piisavalt, et suur kaameratootja on otsustanud kulutada raha ja paisata müügile täiesti uue toote antud kategoorias. See on filmifriikidele hea märk ja kindlasti julgustav ka fotofilmi tootjatele, et nad ei peaks oma tootmisliine sulgema, vaid pigem võiks äkki veel mõne uuegi avada.

Pentax 17 analoogkaamera

Kokkuvõttes, kuigi ma ise seda veel ostma kohe ei kuku, eelistan veel enda mitukümmend aastat vanu kaameraid, siis võtan seda kui igati posiviitset märki, et üks kaameratootja on otsustanud investeerida aega ja raha analoogkaamera tootmisesse.

See tähendab, et meil, filmifännidel, ei ole veel põhjust karta antud meediumi kadumist. Pigem äkki isegi ootab meid renessanss!

Kui aga oled fotohuviline, kellel pole riiulis mitmeid filmikaameraid ootamas, kuid tunned soovi katsetada filmile pildistamisega, siis Pentax 17 on suurepärane vahend, millega alustada!

 


Hendriku tööde ja tegemistega saad tutvuda ning ennast kursis hoida tema Instagram’i lehel või veebilehel hendrikosula.com

 

Kui Sulle hakkas see filmikaamera meeldima, siis on Sul võimalus seda enne ostu proovida Photopointi fototehnika rendi abil või tutvu sellega lähemalt nende ülevaadete kaudu:

Photopoint on Pentax & Ricoh toodete ametlik ja pikaajaline partner Eestis.

(61)

The post Minu 17 märksõna Pentax 17 analoogkaamerast appeared first on Photopointi ajaveeb.

Vaheta enda vana kaamera Nikon Z6 III vastu ja säästad 200€
autor: Jürgen Veerme

Nikon Z6 III

Aeg on teha järgmine samm ja tuua oma vana töökorras peegel- või hübriidkaamera meile, sest nii saad ülivõimeka Nikon Z6 III täiskaader hübriidkaamera 200€ soodsamalt kätte!

Tänavu suvel ilmavalgust näinud Z6 III südameks on 24,5-megapiksline osaliselt “stacked” täiskaader CMOS sensor, mis võimaldab kiiremaid lugemiskiiruseid kui ükski teine Z6/Z7 hübriidkaamera. Sellest on omakorda rohkelt kasu ka videosalvestustes, sest nüüd suudab kaamera jäädvustada lausa kuni 6K videoid 60 kaadrit/sek ning seda veel N-RAW režiimis.

Autofookuse täiustamiseks on kasutatud kõige uuemat EXPEED 7 protsessorit, mis peitub ka Z9, Z8 ja Zf täiskaader hübriidkaamerates. Nikoni sõnul teravustab III generatsiooni Z6 kuni 20% kiiremini võrreldes oma eelkäijaga ning selle üldine võimekus on võrreldav, jällegi, ettevõtte tippklassi Z9 ja Z8 mudelitega.

Nikon Z6 III

Jäädvustatavaid kaadreid aitab paigal hoida keresisene stabilisaator, mis võimaldab kuni 8-stopi jagu stabilisatsiooni ning kõike näed pööratava 3,2-tollise puutetundliku LCD ekraani pealt.

Nii et kui vajad professionaalset täiskaader hübriidkaamerat, millega jäädvustada kaunite värvidega ja töökindla autofookusega kaadreid, siis Nikon Z6 III mudeliga ei saa valesti minna.

 

Telli Nikon Z6 III kohe ära ja Sa ei kahetse seda »

 


*Tagasi toodava peegel- või hübriidkaamera tootja ei ole oluline, kuid see peab olema töökorras ja seerianumber peab olema loetav. 

NB! Superdiili saab vajadusel meiega teha ilma Tallinna või Tartu esinduskauplusi külastamata, kui kirjutada oma soovist info@photopoint.ee peale. Seejärel võtavad meie müügispetsialistid ühendust ning annavad täpsemad juhised. 

Photopoint on Nikoni fototehnika ametlik ja pikaajaline partner Eestis.
Kampaania kestab 4. – 24. oktoober 2024. Photopoint.ee ostujuhid – ammuta inspiratsiooni ja teadmisi.

(6)

The post Vaheta enda vana kaamera Nikon Z6 III vastu ja säästad 200€ appeared first on Photopointi ajaveeb.

1 2 3 4 5 6 7 8 9