Sorry nutitelefonid, aga Tamron 18-400mm f/3.5-6.3 Di II VC HLD on mõeldud päris kaameratele
autor: Jürgen Veerme

Uus Tamron ultrasuum objektiiv pakub piiramatut fotograafilist lõbu nii ürglooduses kui linnadžunglis, sest fookuskaugusega 18-400mm ei suuda ükski nutitelefon sammu pidada.

Aprillis on ulmeline Tamron 18-400mm f/3.5-6.3 Di II VC HLD ultrasuum soodushinnaga ja ostul anname omalt poolt Sulle kingituseks Tamron TAP-in konsooli (väärtus 79,99€), et Sul oleks täielik kontroll enda uue objektiivi üle.

See hämmastava suumiga objektiiv peaks olema meeltmööda neile fotohuvilistele, kellele meeldib suumida, kuid mitte objektiive pidevalt vahetada. Sellega saab 18mm asendis pildistada laiu vaateid (maastikul või kitsamas ruumis) ja 400mm asendisse suumides püüda pildile kaugustes olevaid objekte nii nagu need oleksid päris lähedal – eriti ilmekalt avaldub selle võimekus reisil olles.

tamron-18-400-blog-photopoint
See on suum on lihtsalt metsik

Tasuta kaasa antav Tamron TAP-in objektiividokk täidab mitut erinevat väga vajalikku funktsiooni, mis muudavad Sinu elu mugavamaks. Sellega saad uuendada objektiivi püsivara, seadistada stabilisaatorit ja fookuspiirajat (valitud objektiividel) ning peenhäälestada autofookust ja pideva käsitsi teravustamise tööd – seda kõike mugavalt Tap-In Utility tarkvara abil oma arvuti tagant lahkumata.

Lauri kirjutas Tamron TAP-in kasutamisest pikema õpetliku artikli. Loe kindlasti›

Kui Sul suurepärase diili tegemiseks peaks hetkel eurosid nappima, siis aprillis Photopointi järelmaksu abiga ostes saad objektiivi kohe kätte, aga maksma hakkad alles augustis.

 

Naudi pildistamise vabadust koos Tamron 18-400mm ultrasuumiga ›

 

Point TV tiim haaras Photopointi fototehnika rendist ühe Tamron 18-400mm objektiivi ning läks Tartusse, Eesti Rahva Muuseumi juurde sügisvärve pildile püüdma. Vaata ðŸ‘‡

 

Loe ja vaata lisaks:

Pakkumine kehtib kuni 30. aprillini 2018. 

The post Sorry nutitelefonid, aga Tamron 18-400mm f/3.5-6.3 Di II VC HLD on mõeldud päris kaameratele appeared first on Photopointi ajaveeb.

Karbist välja: Fujifilm X-A5 hübriidkaamera
autor: Lauri Veerde

Nad ütlevad, et Fujifilm X-A5 on retrovälimusega kaamera neile, kellele meeldib selfiesid plõksida. See ütlemine on puha lollus. Olgem ausad – erinevalt Fujifilmi kallimatest X-seeria kaameratest on see mudel ju üsna modernse väljanägemisega. Ja autoportreesid saab sellega teha küll, kuid nii võimeka kaamera defineerimine läbi endlipiltide küll ühelegi fotoajakirjanikule au ei tee. Selles artiklis võtame Fujifilmi hetkel kõige uuema hübriidkaamera karbist välja ja vaatame, milline see tegelikult on. Ja miks sa selle endale ostma peaks – või ei peaks.

 

X-A5 on Fujifilmi peaaegu-kõige-soodsama hübriidkaameraliini kõige uuem esindaja. See asetub Fuji valikus 2016. aasta lõpul esitletud  säästukaamera X-A10 ja 2018. aasta keskel turule tulnud X-E3 vahele.

X-A seeria kaamerate arengut ei saa pidada just kiireks, sest alates esimesest sellisest aparaadist (X-A1 aastal 2013) on Fujifilm nende mudelite juures teinud ainult pisiparandusi. Täiustatud versioonina senisest Fujifilm X-A3 hübriidist toob X-A5 nüüd pärast aastatepikkust paigalseisu kauaoodatud arenguhüppe. Mitte küll suure, aga siiski üsna olulise: faasituvastusega autofookuse ja kiirema protsessori.

 

Karbis on: Fujifilm X-A5 hübriidkaamera, XC 15-45mm F3.5-5.6 OIS Power Zoom objektiiv koos objektiivikorgiga, liitiumaku, kaamerarihm, laadimisadapter ning Micro USB kaabel. Lisaks olid karbis ka kasutusjuhendid, mis vaataja esteetilist naudingut silmas pidades ülalolevalt pildilt välja jäid.

 

Faasituvastusega pikslid sensoril tähendavad seda, et X-A5 autofookus on X-A3 ja X-A10 kaamerate automaatsest teravustamisest kiirem ja täpsem – seda nii üksikpiltide pildistamisel kui ka jälgiva autofookuse režiimil – näiteks siis, kui pildistad liikuvat objekti ja tahad, et kaamera seda objekti teravana hoiaks. Samuti annab kiirem teravustamine end positiivsest küljest tunda video filmimisel.

Fujifilm X-A5 olulisemad omadused

  • 24.2 MP APSC-mõõdus (tavalise Bayer värvifiltriga) CMOS sensor. Pikslite arvult sama nagu X-A3 kaameral kuid uue disainiga ja varustatud faasituvastusega pikslitega, mis muudavad teravustamise kiiremaks
  • Fujifilmi sõnul on sensori pildikvaliteet senisest parem, dünaamilist ulatust on 1 stopi võrra enam
  • Säriajad mehaanilise katikuga: 4 – 1/4000 sekundit. Elektroonilise katikuga: 4 – 1/32000 sekundit
  • Uus pildiprotsessor muudab kamera 1,5 x senisest kiiremaks. Kiiremat toimimist peaks olema tunda nii kaamera sisse lülitamisel kui ka muidugi teravustamisel
  • Tundlikkuse seadistamine: ISO 200 – ISO 12800, Võimendusega ISO 100 – ISO 51200
  • 3″ diagonaaliga puutetundlik LCD-ekraan mahutab 1 040 000 pikslit ja on vajadusel kuni 180° ulatuses nurga alal seatav
  • Sarivõtte maksimaalne kiirus 6 kaadrit sekundis. Kuni 10 jpg kaadrit.
  • 4K video salvestamine on praktiliselt mõttetu, sest maksimaalseks kaadrisageduseks on vaid 15 fps! 4K videorežiim on kasulik pigem fotokaadrite salvestamiseks 8.3 MP lahutusvõimega ja kiirusega 15 fps
  • Full HD video salvestamine on see-eest korralik: 1920 x 1080 59.94p / 50p / 24p / 23.98p; Maksimaalselt 14 minuti pikkused klipid
  • HD mõõdus video salvestamine 1280 x 720 59.94p / 50p / 24p / 23.98p; Klipi maksimaalne pikkus on 27 minutit
  • Aegluubis videolõigud: 1280 x 720 1.6x / 2x / 3.3x / 4x
  • Lihtsamaks WiFi ühenduvuseks on kaamerale lisatud Bluetooth 4.1 võimekus
  • Lisatud on 2.5mm mikrofoni pesa
  • NP-W126S aku on sama mis X-A3 kaameral kuid aku kestvus on 10% võrra paranenud

 

Fujifilm X-A5 kaamera juures on tehtud kaks olulist täiustust. Esimesest, kiiremast autofookusest, ma juba kirjutasin. Teine suur täiustus pole mitte kaamera ise vaid kaamera komplektsus. Ehk teisisõnu X-A5 aparaadiga koos esitletud 15-45mm komplektobjektiiv.

Senimaani oli nende Fujifilmi soodsamate X-A seeria kaameratega see häda, et kaamera korpused olid küll pisikesed, kuid komplektis olevad 16-50mm f/3.5-5.6 objektiivid olid nii matsakad, et nullisid täielikult ära tunde kompaktsest hübriidkaamerast. Muidugi võis X-A komplekti juurde osta mõne suurepärastest Fujifilmi fiksidest, kuid lisaobjektiivi ostmine pole see, mida algaja fotohuviline kohe tegema hakkaks. Nüüd – 15-45mm objektiiviga – on ka Fujifilmil olemas tõeliselt mõnus kompaktne hübriidkaamerakomplekt.

 



See objektiiv on selline, mis kaamera väljalülitatuna on kompaktselt lühike, kuid niipea kui kaamera sisse lülitad, libiseb pikemaks. Pisike korpus on saavutatud tänu elektroonilisele suumile (Power Zoom). Transportasendis on objektiivi pikkuseks kõigest 4,4 cm. Suumimisel on võimalik valida kahe kiiruse vahel ja filmirežiimil on suumimine (erinevalt mehaanilise suumiga objektiividest) mõnusalt sujuv. Objektiivil on olemas ka 3 EV astmelise efektiivsusega optiline värinastabilisaator.

 

Ligikaudne mõõtmete võrdlus. Vasakul senine Fujinon XC 16-50mm f/3.5-5.6 OIS II, paremal uus XC 15-45mm F3.5-5.6 OIS PZ.

 



Fujifilm X-A5 on välimuselt päris sarnane senise X-A3 kaameraga. Lakooniline lihtne disain, metallist korpus kaetud mingi materjaliga, millest ka näpuga katsudes eriti aru ei saa et kas see on nüüd plastik või mingi kunstnaha imitatsioon. Kummeeritud pinnaga siin igal juhul tegu ei ole.

 

 

Paremal pool olevast heeblist saab avada integreeritud välklambi. Otse selle all, kummist katte taga on 2.5mm mikrofoni pesa. See on mõeldud peamiselt Fujifilmi enda 2.5mm pistikuga MIC-ST1 mikrofoni jaoks.

 

Vasakul pool küljel on kaks ühenduspesa: HDMi ja Micro USB. Kusjuured HDMI kaudu saab salvestada videot välisele andmekandjale.

 

Võrreldes X-A3 kaameraga ei ole X-A5 kaamera esiküljel enam teravustamisrežiimide muutmise lülitit. See funktsionaalsus on nüüd viidud puuteekraanile – manuaalne, jälgiv ja automaatne teravustamine on valitav ekraani paremal ääres oleval ikoonil puutudes.

Puutetundlikkuse funktsionaalsus on X-A5 ekraanil siiski üsna tagasihoidlik, sest ei peamenüü ega isegi (ülal pildil näha olev) Q-menüü ei ole näpuga kasutatavad. Põhimõtteliselt saabki pildistamisel valida sõrmega ekraanilt teravustamispunkti, muuta digifiltrit ja teravustamisrežiimi. Taasesitusrežiimil saab näpuga eelmist-järgmist pilti ekraanile vedada ja kahe sõrmega suumida. Seega on olulisemad puutefunktsioonid olemas, kuid ei midagi enamat.

 



LCD-ekraan liigub ilusti päris üles välja – nii et saaks ka kaamera ees olles – näiteks vlog stiilis ennast filmides või selfie-sid tehes kadreeringut jälgida.

 

 

Kaamera all on akukamber ning kompaktkamerate eeskujul on siinsamas aku juures ka mälukaardipesa. Statiivikeere on objektiivi keskteljest sentimeetri võrra eemal – manuaalsete panoraamvõtete juures tuleks seda arvestada.

 

Kaamera laadimine toimub läbi Micro USB pesa. Soovi korral võib juurde osta lisaaku ja eraldi akulaadija.

 

Tänu uuele kompaktsele objektiivile ning senisest kiiremale teravustamisele ja protsessorile on Fujifilm X-A seeria muutunud päris heaks valikuks – mitte enam ainult algajale pildistajale, vaid ka juba nõudlikumale fotohuvilisele.

Muidugi on X-A5 kaamera juures – johtuvalt hinnaklassist – mõned kiiksud, millest tuleb teadlik olla. Näiteks 2.5 mm mikrofoni pesa (3.5mm pesa asemel), ergonoomiliselt mitte kõige mõnusamas kohas olevad valikukettad, 4K videorežiim (mis tänu madalale kaadrisagedusele pole kasulik mitte videorežiimina vaid sarivõtterežiimina).

Kuid samas on X-A5 kaameral pakkuda palju hüvesid: tippklassi pildikvaliteet, kiire ja usaldusväärne autofookus, samad filmisimulatsiooni valikud nagu kallimatel Fuji hübriididel, korralik Full HD videorežiim 25 või 50 kaadrit sekundis kiirusega, Bluetooth abil lihtsamaks tehtud WiFi ühenduvus… Ja hästi kiire toimimine nii kaamera sisse lülitamisel kui ka seadistustes ja menüüdes. Nii et kui oled 600-eurose eelarvega head hübriidkaamerat otsimas, siis on X-A5 hetkel vabalt kõige parem Fujifilmi hübriid.

The post Karbist välja: Fujifilm X-A5 hübriidkaamera appeared first on Photopointi ajaveeb.

Canoni objektiivid Sony hübriidkaamerate ees – Sigma MC-11 adapteriga
autor: Lauri Veerde

Mõnikord on vaja Sony hübriidkaamerate ees kasutada Canoni objektiive. Fotohuviliste seas on sellisel juhul konkurentsitult populaarseim valik olnud Metabones adapter – elektrooniliste kontaktidega tark jupp millega toimivad kõik olulisemad objektiivi funktsioonid kaasa arvatud ava automaatne juhtimine ja autofookus. Metabones IV adapter on mul endalgi – olen seda kasutanud erinevate Canoni ja Tamroni objektiividega ja see toimib väga hästi ka uue Sony A7R III hübriidkaamera ees.

Photopointi valmkus on nüüd aga lisaks Metabones adapterile veel ka Sigma MC-11 adapter. Sigma ise kirjutab nii enda veebilehel kui ka lausa adapteri enda peal, et see on valmistatud ja sobib ainult Sigma objektiividele (Canoni bajonetiga). Sellele ametlikule väitele vaatamata on fotograafid leidnud, et Sigma MC-11 toimib ka Canoni objektiividega – ja isegi nii hästi, et paljud fotohuvilised on enda Metabones adapteri just sellesama Sigma vastu välja vahetanud – sest see toimivat Canoni objektiividega niivõrd hästi.

Vasakul Sony A7R III Metabones Sony E IV adapteriga, paremal Sony A7R III Sigma MC-11 adapteriga.

 

Kuna Sigma MC-11 adapteri hind on Metabones V adapteriga võrreldes enam kui poole soodsam, siis võiks see ka paljudele äsja Canonilt Sony peale üle läinud fotohuvilistele huvi pakkuda. Võtsin ja proovisin siis järele – kuidas see võrdluses Metabones IV adapteriga Canoni EF objektiivide puhul toimib. Proovimisel kasutasin Sony A7R III hübriidkamerat – seega peaks minu kogemus kehtima ka Sony A9 ja Sony A7 III puhul, sest neil kolmel on kui mitte identne siis väga sarnane teravustamissüsteem. Minu tähelepanekud olid järgmised:

 

Sigma MC-11 adapter Canon EF objektiividega

 

Tähelepanekud kasutades Canon EF 24-70mm f/4 L IS USM objektiivi Sony A7R III hübriidkaamera ees:

  • Canoni 24-70mm F/4 objektiiviga Auto Focus Single režiimis toimib Sigma MC-11 adapter praktiliselt sama kiiresti ja sama täpselt nagu Metabones IV adapter. Mõneti tundus, nagu oleks Metabones teravustamine toiminud mitte nii ühtlaselt – aga kui nii ka oli, siis polnud vahe suur. Single Autofocus on kiire ja hästi kasutatav mõlema adapteriga
  • Ka jälgiv teravustamine, näo/silmatuvastus toimis mõlema adapteriga ühtviisi kiiresti
  • Mitte kummagi adapteriga ei olnud pildistamisel võimalik Sony menüüs valida AF-A ja DMF režiime
  • Mitte kummagi adapteri puhul ei olnud pildistamisel võimalik Sony menüüs valida Focus Area seadistustest valikuid “Zone”, “Expand Flexible Spot” ega “Lock-On AF”. See tähendab, et Canoni objektiiviga ei saa nende adapteriga pildistades teravustamispunkti valikuliselt mingile objektiivile kinnistada.
  • Mitte kummagi adapteriga – ei Metabones ega Sigma – ei saanud videorežiims sisse lülitada jälgiva teravustamise režiimi
  • Sigma MC-11 korpus on sujuvama disainiga ja sulandub objektiivi/kaameraga paremini kokku nii et justkui polegi aru saada ja tunnetada et kaamera ja objektiivi vahel on konverter.

Järeldus pärast lühemat katsetamist: Sigma MC-11 ja Metabones IV adapterid toimivad praktilise pildistamise olukorras ühtviisi hästi. Kuid kuna Sigma adapter on korpuse poolest mõnusam ja hinna poolest oluliselt soodsam, siis oleks minu valik täna Sigma konverter.

 

Sigma MC-11 adapter Sigma objektiividega

Sigma MC-11 adapterist kirjutades oleks ülekohtune jätta käsitlemata selle konverteri toimimine Sigma enda objektiividega. Sest just siin tulevad MC-11 hüved tõeliselt ilmsiks.

Sigma ise kirjutab, et tema adapter paneb Sigma objektiivid Sony kaamerate ees toimima sama funktsionaalsusega nagu Sony enda objektiivid. Ja täpselt nii ongi, sest kui Metabones adapteri puhul on teatud teravustamisrežiimid ja teravustamispunkti valikud deaktiveeritud, siis Sigma objektiivide + Sigma MC-11 konverteri puhul kõik need režiimid ja valikud toimivad! Manuaalsel teravustamisel objektiivi teravustamisrõngast keerates rakendub isegi automaatne suurendus – täpselt nagu Sony enda objektiivide puhul.

Proovisin Sigma MC-11 konverterit Sigma 50mm f/1.4 DG HSM Art objektiiviga. Alpool näitan jälgivat teravustamist koos teravuse lukustamisega valitud subjektile (AF-C + Lock-On AF), mis toimib üllatavalt kindlalt ja kiirelt:

 

Tähelepanekud kasutades Sigma 50mm f/1.4 ART objektiivi Sony A7R III hübriidkaamera ees:

  • Sigma 50mm f/1.4 ART objektiiviga Auto Focus Single režiimis toimib Sigma MC-11 adapter praktiliselt sama kiiresti ja sama täpselt nagu Metabones IV adapter. Võrreldes Canoni 24-70mm f/4 objektiiviga oli Auto Focus Single mõlema adapteriga aeglasem – erinevus tuleneb mitte adapterist vaid objektiivist
  • Ka jälgiv teravustamine, näo/silma tuvastus toimis mõlema konverteriga ühtviisi kiiresti
  • Sigma MC-11 adapteriga oli pildistamisel võimalik Sony menüüs valida kõiki teravustamisrežiime – sealhulgas ka AF-A ja DMF režiime, mis Metabones puhul olid deaktiveeritud
  • Sigma MC-11 adapteriga oli pildistamisel võimalik Sony menüüs valida Focus Area seadistustest kõiki valikuid. Sealhulgas ka “Zone”, “Expand Flexible Spot” ja “Lock-On AF” valikuid, mis Metabones puhul olid deaktiveeritud
  • Sigma MC-11 adapteriga toimis videorežiimis jälgiv teravustamine täitsa kasutatava kiirusega. Teravustamise ajal teeb objektiiv kuuldavat klõbinat (heli salvestamisel on vajalik väline mikrofon). Metabones IV adapteriga jälgiv teravustamine videorežiimis ei toiminud
  • Kui lülitada Sigma objektiiv manuaalse teravustamise režiimile ja teravustada manuaalselt (teravusrõngast keerates), siis kuvatakse automaatselt kaamera LCD-ekraanile suurendatav ala. Sarnaselt toimivad ka Sony enda objektiivid. Metabones IV adapteri puhul sellist funktsionaalsust ei ole.

Tasub tähele panna, et selline küllislik funktsionaalsus pole toetatud mitte päris kõikide Sigma objektiivide poolt vaid 17. täiskaadersensori  6 poolkaadersensori objektiivi poolt. Nendeks objektiivideks on:

Seega: Kui sa omad mõnda neist ülalolevatest objektiividest ja plaanid neid kasutada oma Sony hübriidkaamera ees, siis peaksid kindlasti adapteriks valima Sigma MC-11 adapteri. Sest selle abil saad kasutada täit teravustamisrežiimide funktsionaalsust.

Kokkuvõtteks

Selge on see, et igasugune adapter aeglustab autofookust ja kõige paremini toimib Sony hübriidkaamerate automaatne teravustamine siiski Sony E bajonetile mõeldud objektiividega. Kui sul aga juba on olemas Canoni EF bajonetiga objektiive ja sa sooviksid neid kasutada Sony hübriidkaamerate ees, siis soovitan valida Metabones adapteri asemel Sigma MC-11 adapteri. Sigma pole mitte ainult poole soodsama hinnaga vaid pakub Sigma objektiivide puhul palju enamat. Canoni objektiivide kasutamisel ei jäänud Sigma konverteri teravustamiskiirus ja funktsioonid Metabones adapterile mitte millegi poolest alla.

Kindlasti tasub arvesse võtta, et erinevad adapterid võivad toimida erinevate objektiividega erinevalt. See, et mingi adapter Canoni 24-70mm f/4 objektiiviga kiire autofookuse annab, ei tähenda tingimata et mingi teine Canoni EF objektiiv sellesama adapteriga täpselt sama hästi toimib. Samuti võiks tähele panna, et Sigma konverteri puhul on Canoni ülilainurkobjektiivide puhul täheldatud päris kaadri nurkades pisut pehmemat joonist. Kõige parem on võtta oma objektiivid ja Sony kaamera kaasa, minna Photopointi kauplusesse ja proovida järele kui hästi konkreetsed objektiivid Sigma MC-11 adapteriga toimivad.

The post Canoni objektiivid Sony hübriidkaamerate ees – Sigma MC-11 adapteriga appeared first on Photopointi ajaveeb.

DJI Mavic Air on sinu esimene droon? Vaata enne lendamist üle need DJI õpetusvideod
autor: Lauri Veerde

DJI Mavic Air oma soodsa hinna ülikompaktse korpuse ja hea foto- ja videokvaliteediga sobib ülihästi esimeseks drooniks. Kellel droonidega varasemalt erilist kokkupuudet pole olnud, need peaksid end kindlasti enne esimest õhkutõusu oma uue lendava fotokaamera hingeeluga kurssi viima.

Just selle jaoks on DJI teinud valmis hulga konkreetseid ja lühikesi õppevideoid. Need ongi mõeldud päris algajale droonikasutajale ning näitavad kiirelt põhiasjad kätte. Seega – kui oled äsja endale soetanud esimese DJI droonina Mavic Air’i, siis vaata need allolevad õppevideod kindlasti läbi. Ja enne esimest lendu ära unusta vaadata üle ka Eestis kehtivad droonide lennutamise regulatsioonid.

DJI Mavic Air – Drooni püsivara uuendamine DJI Assistant 2 programmiga

 

DJI Mavic Air – Juhtpuldi linkimine drooniga

 

DJI Mavic Air – Drooni lennuvalmis seadmine

 

DJI Mavic Air – Drooni kokkupõrkeandurite kalibreerimine

 

DJI Mavic Air – Drooni püsivara uuendamine DJI GO 4 rakendusega

 

DJI Mavic Air – IMU kalibreerimine

 

DJI Mavic Air – Propellerite paigaldamine

 

The post DJI Mavic Air on sinu esimene droon? Vaata enne lendamist üle need DJI õpetusvideod appeared first on Photopointi ajaveeb.

Lõpumüük – valitud Manfrotto statiivid on tavahinnast poole soodsamad 😮
autor: Jürgen Veerme

manfrotto-statiivid-lopumuuk

 

Kas teadsid, et photopoint.ee veebikaubamajas on olemas rubriik nimega “Lõpumüük“, kus kõik kaubad on alati -50%? Uskumatu, aga nii see on.

Nüüd on seal olevate kaupade hulka lisanud Manfrotto statiivid, mis on samuti tavahinnast 50% odavamad. Miks on need nõnda suurelt allahinnatud? Aga seepärast, et erinevatel põhjustel on nende karbid läinud rändama, kuid see ei mõjuta kuidagi lõpumüügis olevate statiivide töökindlust – meie spetsialistid on need üle kontrollinud ja kinnitavad seda.

Itaalia kvaliteedimärki kandvad Manfrotto statiivid peaksid tuttavad olema nii fotohuvilistele kui professionaalidele. Need statiivide Ferrarid on paljudel fotograafidel olnud kaamera all juba pikalt, sest need on tugevad, mugavad ja funktsionaalsed.

Loomulikult kehtivad lõpumüügis olevatele kaupadele (ka ilma karbita) kõik Photopointi veebikaupluse hüved: âœ…tasuta transport alates 49€ ostust âœ… 14- päevane tagastusõigus âœ… soodne järelmaksu võimalus.

PS! Ole nobe, sest kaupa on piiratud koguses!

 

Poole odavama hinnaga Manfrotto statiiv meie veebikaubamajast  ››

 

Vaata – Ardo näitab videos 6 olulist aspekti mida statiivijalgade valikul silmas pidada:

 

Ole kursis Photopointi kõige olulisemate kampaaniatega ðŸ‘‰ www.photopoint.ee/kampaaniad

The post Lõpumüük – valitud Manfrotto statiivid on tavahinnast poole soodsamad 😮 appeared first on Photopointi ajaveeb.

3 4 5 6 7 8 9 10 11